پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119480
تلاش رئيس جمهور سابق براي بازگشت به قدرت/ گرمسار؛ حوزه انتخابيه احمدي نژاد براي حضور در انتخابات مجلس
تاریخ انتشار : 1393/08/19 13:14:17
نمایش : 1120
احمدي نژاد در تلاش است تا از حوزه انتخابيه گرمسار براي انتخابات مجلس ثبت نام کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از دانا، 16ماه ديگر تا زمان برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي باقي مانده اما برخي گروه ها و جريان هاي سياسي از ۱۶ ماه پيش و تنها چند روز بعد از مشخص شدن نتيجه انتخابات رياست جمهوري، کار براي دست يابي به کرسي هاي سبز رنگ مجلس را آغاز کردند.

روند گوشه نشيني و دوري از فضاي پرهياهوي سياست از سوي رئيس جمهور سابق کشورمان در شرايطي همچنان ادامه دارد که در نگاه اول رفتار و تحرکات وي اينگونه القا مي کند که گويا تصميم گرفته فعلا براي مدتي طولاني از دنياي سياست فاصله بگيرد. اين در حالي است که حلقه هاي اطراف رئيس جمهور سابق در حال تدارک برنامه هاي خود براي ورود به انتخابات سال آينده مجلس هستند.

اين مسئله را هم از برگزاري جلسات ياران احمدي نژاد مي توان به راحتي متوجه شد. البته به نظر مي رسد رئيس جمهور سابق کشورمان فعاليت هاي خود را اين روزها به صورت چراغ خاموش انجام مي دهد.

ماجراي ليست ۱۵۰ نفره براي انتخابات مجلس و فعاليت در ساير استان ها و شهرستان هاي کشور نيز بر اين مسئله صحه مي گذارد. از سوي ديگر اما ياران احمدي نژاد هر کدام در گوشه اي در حال برگزاري برنامه هاي انتخاباتي خود هستند.

از همين رو به نظر مي رسد که يکي از طيف هاي فعال در انتخابات سال آينده مجلس معطوف به احمدي نژاد و ياران سابق وي خواهد بود.

در اين باره اما شنيده مي شود احمدي نژاد در تلاش است تا از حوزه انتخابيه گرمسار براي انتخابات مجلس ثبت نام کند. اين در شرايطي است که به نظر مي رسد ترس از رد صلاحيت هاي احتمالي شوراي نگهبان موجب شده تا احمدي نژاد پروژه بازگشت به قدرت خود را از طريق مجلس پيگيري کند.

بنابراين به نظر مي رسد که در ماه هاي آينده و در شرايطي که هر روز به زمان برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي نزديک تر مي شويم، احتمال حضور احمدي نژاد و يارانش در اين انتخابات بيشتر مي شود.

انتهاي پيام/ خ ز/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html